<3

Så rara barn. Alla tre.
My lättade sitt hjärta för mig lite på kvällen... Svider i själen i bland när barnen har något jobbigt dom tänker på.
Man vill ju bara att dom ska vara barn! Lyckliga hela tiden.
Men oftast är dom ju jätteglada, sen kan dom ju vara lite trötta, klockan var ju efter 20 och vi har ju hållt i gång hela dagen, men iallafall.

Men det var ett mycket bra samtal, jag vill aldrig pressa fram något, vill att hon ska komma själv och berätta. Fråga kan man ju göra, men inte tjata.
Iallafall, vi längtar väldigt mycket båda två efter att åka till Yasuragi!! Inte långt kvar!! :D
I morgon kommer Samuel hit och leker med Viggo och William. På torsdag ska My ha med sig kompis hem :)
Nu ska jag ta en låååång, sval dusch... sen krama om min sambo <3
Jag är lycklig.
pussar <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback