Inte

bloggat på ett par dagar.

Har haft mycket i farten :D

Drack vin med Sofie i torsdags, Tomas jobbade och Viggo sov hos farmor Lena :)
Vi hade jättekul, som vanligt. Skrattar så mycket ihop, folk tycker att vi är så glada jämt :) Å det är vi!


Sen i tordags så var Viggo och jag förbi djuraffären. Då hade dom fått in krabbor, små krabbor på ca 3 cm som Viggo och William har önskat sig.
Så jag köpte dom :D :D Men eftersom William är hos sin mamma nu och kommer hem på måndag så betalade jag dom bara och sa att jag skulle hämta dom på måndag. Så han får vara med :)
Så i morgon ska vi hämta dom.
Har köpt en balja som dom ska vara i, typ plast akvarium, rätt rymligt. Sen har jag köpt växter som dom ska ha.
Sen när vi hämtar dom i morgon ska vi köpa grus och en rot, dom behöver tydligen en rot att äta av.
Sen äter dom röda mygglarver och algtabletter, det har jag ändå till mina fiskar. Sen äter dom lite annat med,  finns dåligt med info, men har hittat lite på utlänska sidor.


My ska få sina gerbiler (ökenråttor). Men har ingen passande bur just precis nu, så blir nog inte denna veckan. Men vi får se, beror på lite. Jag jobbar ju fyra nätter nu med, så har inte all tid i världen.
Har rätt mycket inplanerat ändå!!

I lördags ville Viggo åka till mormor, så då passade Tomas och jag på att gå på bio.
Vi såg Robin Hood! Den var bra, Russel Crowe är oförskämt sexig ;)



Sen shoppade vi lite i Uppsala, var ju på bio där.
Handlade shorts och tröja från Warp till My, assnygga, blev helt kär i tröjan!! Ska fota dom i morgon, sen ett par shorts till William också. Tomas handlade en jacka och jag köpte två nya linnen till mig. Så coola, ska försöka få bilder på det i morgon.

Sen var det fotbollsmatcher för både Viggo och William i dag, så vi har tillbringat större delen av dagen vid arkadien och tittat på dom.
Båda var sååå duktiga <3
Härligt väder också :)

Men nu sitter jag på jobbet, och här lär jag sitta ett tag!

puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback