Men va sjutton!

Haha, I love det utrycket. Coolt på nåt sätt ;)
Ah, kan inte sova. Men det gör inget, ska upp till stallet tidigt, men sen hem direkt (ska bara släppa ut) Då kan jag vila en stund om jag vill.
Sen klockan 13 ska jag på möte på jobbet.
Viggo kommer hem 13.30 och har en kompis med sig :) Tomas är ju hemma, men han är ju i nattjobbperiod så han sover väl eventuellt då, men Viggo vet om det, så dom skulle leka ute eller spela spel på rummet tills Tomas vaknar :)
Jag kommer hem 16, så han hinner ju vakna innan det.
Viggo använder sin mobil för fullt. Han smsar till mig ofta. Han skrev: Hej mamma jag älskar dig från Viggo.
Hihi, gulligt va? :D

Han berättade en sån kul sak härom dagen. Så underbart!
V: Mamma, det är en tjej i skolan som är kär i mig, jättejobbigt. Hon följer efter mig hela tiden å säger, Viggo, kom VIggo, jag vill prata med dig själv, heeela tiden. Å bara springer efter mig.
Jag: Men va sött, hon gillar väl dig, även om du inte är kär i henne så ska man vara snäll, du kan väl prata lite med henne om hon vill det?
V: Hörrö du! Det gjorde jag en gång, och det gör jag inte om. Hon försökte pussa mig då! Jag höll för munnen men då försökte hon pussa mig på kinden. Usch! Sen fortsatte hon att tjata och följa efter så jag sa till fröken.
Jag: :-O

I morgon är det fotboll sen på kvällen... annars är det väl lugnt, men det räcker väl :D
På torsdag funderar jag på badhuset... Men jag har inte bestämt mig än. Någonting ska jag hitta på med honom iaf, han ska inte till farmor förrän på eftermiddagen.
Han ska på teater med skolan på torsdag faktiskt :) Skoj. Han måste vara tidigare i skolan då, så jag kommer köra honom.

Sen på fredag + lördag är Tomas och jag lediga samtidigt :)
Ska hitta på något mysigt för honom och Viggo då tänkte jag.
Ska ta en cigg nu.... sen måste jag nog försöka sova :S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback