Morgonbröd

Lät degen jäsa över natten och bakade ut och stoppade in i ugnen när jag vaknade. Så nu får Viggo nybakat till frukost :D

Egentligen Tomas också, men han var så trött efter nattens jobb så han slocknade direkt när han kom hem. Han får ta det sen :)
Har slut på rågsikt, måste handla det i dag + lite mjölk.
Ska till stallet snart och rida med Sofie :) Sen har jag inga direkt planer för i dag.
Viggo har bolldag i dag, så han ska spela fotboll hela dagen typ. Så han har sina fotbollskläder på!
Han och Tomas var och handlade på Björks i går, för pengarna han fick i present!
Den här köpte han, Helikoptern sitter i bilen, men man kan öppna och köra i väg med den också. Haha. Bägge är radiostyrda.
Nu måste jag också försöka äta något, men jag har så svårt för frukost :/ Lite proviva får kanske duga.
kram på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback