Nä nu

måste jag sova!!! :O
Godnatt!
puss alla fina männsikor
Postat av: venessa

Hej!

jo ja tänkte aatt du kanske visste, men ifall inte, så du inte blir lurad eller så,,hehe:)

men du har rätt, d e nog inte smart att ha dom inne så, för ja har läst nånstans att d kan framkalla allergi... som du åxå vet!

Men du e en grym mamma som försöker fixa till saker ändå o hitta andra lösningar så att alla blir glada! Förstår att d inte alltid är lätt, men på någe sätt lyckas du alltid!!! beundransvärt ska du veta darling!:)



hehe, söt du e, men ja vet att jag jobbar alldeles för mycket, men nästa vecka lugnar d sig nog...d verkar komma i perioder, massa jobb sen lugnar d sig. O som du säger, lite extra pengar till sommaren är ju inte heeeellt fel:)

ett par veckors resande genom europa finns i mina planer, så jag kämpar på så att d kan hända:)



faan fin kväll låter super! har alltid så roligt på våra vin kvällar!!! o skvaller ser ja fram emot:):)



nu när d e sol, om d håller i sig till nästa vecka så kan vi sitta på min minibalkong om du vill o få sol på oss hela dagen/kvällen, om d e någe som lockar:)



hur som hellst, allt lugnar sig nog till nästa vecka, så vi får höras efter helgen o boka någe så d blir av!:)



va skoj darling, d va ett tag sen, så vi har en heeeel del o prata om:)hehe!



Men tills dess hoppas jag att du får en underbar helg! O hälsa viggo grattis!!!! massa grattis!!:)



ta hand om dig så länge vännen! o tveka inte o ringa om d är någe, va som hellst!



ta hand om dig så länge!!!

massa kramar

2010-05-21 @ 09:34:41
URL: http://venessanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback