Sol!

Var en härlig dag i solen i går.
Sofie och jag red ut tidigt på morgonen. Var jätteskoj som vanligt. Promenerade med Shalle dom sista kilometrarna hem, så jag fick lite motion me.
Sen åkte jag hem, väckte Tomas vid 13 som hade jobbat sin sista natt.
Killarna kom hem 13.30 och dom fick lite mellis och så.
Sen hade William kvartsamtal klockan 14. Viggo fick leka utanför på skolgården medans jag, Tomas och William gick på utvecklingsamtalet.
Allt var jättebra, William är så duktig. Så roligt att höra.
Hoppas han är lika stolt över sig själv som vi är över honom <3
Nu går ju Viggo och William i mix klass tillsammans, men nästa år ska ettorna och tvåorna gå för sig.
I Williams etta blir det bara ca 15 barn. Härligt!
Efter samtalet gick vi till farmor och väntade där på My som kom strax före 15.
Sen åkte vi till Arlanda utsiktsplats för att fika och titta på flygplanen.
Jag hade gjort pannkakor och marängmuffins. Alla åt och var glada, men skrattretande nog fick vi bara se ett enda plan :S Verkade som alla piloter var på lunch eller i strejk eller nåt, haha.
Det var skoj ändå!
Sen hem, åt carbonara till middag, sen slappade vi. Barnen spelade, hoppade studsmatta och lekte.
En härlig dag :D
Barnen lade sig vid 20.30, My hade svårt att somna för hon hade ont i magen :/ Stackaren. Försöker tänka om hon ätit något konstigt eller så.
Var bra i dag iaf :)
I dag ska jag fika med Lina <3
Venessa skulle ha hängt med, men fick förhinder, men vi tar det en annan dag V! <3
Så ska jag handla lite smågrejer till Viggos födelsedag. Toppen!
Sen, när My slutat skolan så ska vi till badhuset allihopa, dessutom så ska My ta med en kompis. Blir mysigt.
Sen ville My rida i kväll efter middagen. Det kan vi nog, blir lite sent, men ska nog gå bra. Om hon inte är för trött, hon hade ju som sagt svårt att somna och så. Sen badhus och allt på det, kanske blir mycke? Men vi får se hur hon känner sig.
Sen har vi bokat Yasuragi :D :D
My och jag ska på det, det är ju ett härligt Spa. William, Viggo och Tomas ska hitta på något annat, men dom har inte bestämt sig än, men det lutar åt LaserDoom :D Blir kul, för dom ville hellre göra något sådant än att slappa på spa med en fruktdrink i handen.
Misstänker att dom skulle rusa runt och hoppa bomben i poolen typ, hihi, så leka krig på Laserdoom passar nog bättre, eller åka till Heron City hade dom som förslag med :D
Var massa aktiviteter för barn då på Yasuragi, som  Manga målning till exempel! My älskar ju Manga!! Perfekt!
Jag ser väääääldigt mycket fram emot det! Härligt.
Har sett bilder på valparna. Helt underbara, och en sån underbar mamma tik <3 Jag hoppas så mycket att en av dom blir vår <3 Återstår att se. Väntar spänt :)
Ha en härlig dag allihopa! Det ska jag!
Postat av: Ninnie

Bara ett plan? Va synd, när vi va där lyfte dom med 5 minuters mellanrum hela tiden. Låter mysigt med yasuragi, fast jag hade nog hellre åkt till laserdoom haha :)

2010-05-19 @ 12:58:10
URL: http://kulochstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback