Trötter

Tomas är på jobbet och Viggo sover...
Har varit med honom på fotbollsträning och det gick bra :)
I morgon ska han och jag till badhuset. Sa att han fick fråga en kompis om han ville, han funderade ett tag men kom fram till att han ville gå med mig själv om jag också badade så klart :) Så det ska jag göra. Ska bli mysigt.
Kul att badhuset i Rimbo har öppnat igen, så slipper man åka så långt. Vi har badat varje vecka nu sen det öppnade, billigt nöje som barnen verkligen uppskattar. Och smidigt.
Blir ju lite krångligare när man ska i väg till Fyris hov och så, även om det är roligare där, så kommer man ju inte i väg så ofta som en gång i veckan liksom.
Så är nog bra om jag sover nu... sov ju sååå himla dåligt i natt så kan behöva det om man ska vara pigg i morgon! :D
Godnatt på er alla!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback