Sista natten på jobbet för denna gången...

Sen ledig en vecka... igen :)

Förresten så kan ni kolla in Roccos uppfödares hemsida och vidare i hennes blogg om ni vill se bilder på Rocco, bror Lowe och mamma Spookie när dom träffades i helgen :) www.kennelengine.se

Rocco var faktiskt med mig på jobbet natten som var. Brukar inte ta med honom, men nu fick han hänga på, vi gjorde så lite i går så tänkte att han skulle vara hemma och bli rastlös med husse ;)
Efter att vi kommit hem skickade vi Viggo till skolan och sen la oss och sov! Bägge somnade som stockar ;)

Gick upp klockan 13, skulle möta Viggo och hans kompis där ju, väckte Tomas och vi hoppade i kläderna och åkte.
Tomas gick och badade med barnen medan Rocco och jag tog en skogspromenad. Jättehärligt, kallt men iaf inte blött ute vilket är ett stort plus!!
Var ute någon timme, sen fick Rocco ligga i bilen en  liten stund. Jag gick in på badhuset och tog en kopp kaffe med Tomas. Sen så tog vi upp pojkarna och åkte hem.

Gjorde pizza, mums! :D Slappade framför tv ett tag. Sen ringde Tessan och undrade om jag inte ville gå med hundarna i mörkret ;) Så jag passade på att köra hem Viggos kompis och så gick Tessan och jag en promenad längst sjön med hundarna. Rocco blev väldigt glad att se dom, dom har inte träffats på ett par dagar ju.


Sen hem igen. Rocco och jag lekte en stund hemma, sen slocknade han i soffan. Jag och Viggo slappade framför tvn tills han gick och la sig, sen var det i princip dags för mig att åka till jobbet.

Och nu sitter jag här :)


I morgon kommer barnen hem och sen är det valpkurs på kvällen och på morgonen ska Rocco och jag gå med Tessan och vovvarna. Får vila lite på dagen sen.

Sen när jag gått med hund, sovit, varit på kurs så ska jag fira min veckoledighet med att ta ett par glas vin. Tror jag. Låter härligt tycker jag :D

Ny ska jag göra lite nytta.... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback