Drömmer om ett hus...

Japp! Vi har börjat kolla lite hus!! :love:
Nu ska det inte köpas exakt nu. Men man måste ju börja någonstans.
Ska fixa lite med bank osv, sen måste vi kanske spara liiiite till, men nu är iaf huset inom räckhåll på något vis...

Känns så kul att ha något så skoj att se fram emot.
Ska bli så skönt att bo inne i rimbo och ha cykel och gångavstånd till saker och ting. Ni anar inte hur mycket vi sitter och kör nu... Barnen till kompisar och aktiviteter osv osv, blir många mil om dagen. Och massa tid.

Ska bli så skööööönt!!

Nu har jag dessutom kommit hem från jobbet, ledig en vecka!
I dag så ska jag laga god mat åt Tomas och Viggo och så ska jag ta ett glas vin :)


I går så lekte Viggo med kompis S. Dom hade jätteskoj, dom var ute på tomten och busade med hunden en massa, till Roccos stora glädje, han älskar att få vara med barnen och leka. Sen var killarna ensamma hemma en stund, då fick dom vara inne och spela tv-spel.
Tomas och jag åkte nämligen in till rimbo och handlade lite och sen tog vi en skön promenad med hund i eljusspåret. Superskönt! Kallt ute, men fint väder ändå så klär man på sig lite så är det ju skönt.

Nu ska jag försöka komma i säng, är så tråkigt, men annars blir jag ju så trött sen och då blir det ju ingen kväll alls om jag somnar i soffan klockan 19, hihi, så bäst jag försöker!
Viggo ville leka med S i dag igen så dom skulle höras i dag, så blir mer lek här!

puss & kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback