Hejja My!!

My har klass handboll i dag. Dom möter annan skola här i Rimbo!
Så nu håller vi tummarna. Förra året gick det jättebra, fick fina priser :D Hon var sååå lycklig då.

Valde ut kläder här på morgonen. Dom skulle ha något rosa på sig, så hon har ett jättefint rosa linne på sig. Hon tog på sig gympakläderna här på morgonen för dom skulle spela direkt, på med täckbrallor över bara och så dom vanliga kläderna + handduk i gympapåsen istället så hon har att byta om till sen :)


I morgon är det Viggos tur att ha klasshandboll för första gången, William får vänta till nästa år, tror jag, så har det varit hittills iaf, att dom börjar med det i trean.

Nu ska jag väcka min kära sambo och se om han är sugen på att åka och handla, haha. Det tror jag inte, inte jag heller för den delen, men annars blir det ju aldrig av! Skulle vara skönt att få storhandlat nu, annars måste vi till affären iaf i dag och handla lite, och det är dom där småhandlingarna man vill undvika ju!


Ah, får se hur det blir. Ska göra ett försök att få upp honom iaf.



puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback