Helg <3

Ännu en underbar helg till ända :)

Hade mys i fredags med William och Viggo. My sov över hos kompis Fanny så hon var inte hemma.
På lördagen sen så åkte vi och hämtade My ganska tidigt och sedan drog hela familjen in till Bromma och bästa faster Nina :)

Lämnade barnen där, dom skulle gå på bio och sen mysa hela kvällen och sova kvar. Ungarna var överlyckliga.
Tomas och jag åkte hem efter att ha shoppat lite i Bromma. Åt en god middag med vin och öl.
Hade så roligt, skrattade och njöt av varandras sällskap hela kvällen och halva natten.

Vaknade i morse, eller snarare vid lunchtid, rätt pigg ändå :)
Fixade och donade lite hemma en stund.

Nina kom med barnen vid 16 typ. Stannade på en kaffe och pratade om Tomas och mina bankkonton som vi ska ändra, hon jobbar ju på bank, så hon ska fixa det till oss. Kommer bli perfekt. Nu ska vi spara uti bara helvete! Så har vi snart vårat hus!! :D

Åt middag och så som vanligt, sen in med My till karaten. Viggo följde med och vi tog en promenad med Rocco medans och kollade sen sista halvtimmen.
Hem och kvällsmys... Barnen gick sen snällt och lade sig vid 20.45 och jag åkte till jobbet vid 21 och här ska jag vara i fyra nätter framåt.

I morgon ska My till kompis efter skolan och killarna har judo.
Tomas och jag planerar att eventuellt åka och storhandla i Norrtälje på förmiddagen, men beror på om jag orkar efter nattjobb. Men annars blir det på tisdag. Men tror nog att jag klarar det :)  Vore skönt att få det gjort.

Nu ska jag läsa lite forum och så.

Puss på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback