Jahaja!

Blev inte alls riktigt som jag tänkt mig i dag :) Som vanligt, hehe.

Tomas var jättetrött när jag väckte honom och föreslog en tur till Norrtälje, själv var jag också trött så när han protesterade lite så gick jag lamt med på att skjuta på det tills i morgon och sova istället. Ja, jag hade ju jobbat hela natten.

Så jag och Rocco dök i säng.
Vaknade sen av att Viggo kom hem från skolan, My skulle till kompis och William skulle hem till sin mamma en sväng. Då gick jag upp.
Ville åka in då, men kom på att det blir lite stressigt, Rocco behöver promenad, barnen vill ha middag och sen var det judo klockan 18.

Så gick upp, svepte massa kaffe och sen åkte vi in till Rimbo och Tomas föräldrar. Gick på en skönt promenad med Rocco, Tomas hängde med :)
Sen gjorde vi middag hos Tomas föräldrar.

Efter det åkte vi och hämtade My hos hennes kompis och sen William och släppte av pojkarna vid judon. My hade inte ätit middag så vi fick åka hem med henne till farmor igen och ge henne mat.
Fikade lite och kollade kort me Lena och Björn från i somras. Roligt :)  Härliga sommarbilder på barnen när dom badade ute på Vätö :)

Sen åkte vi hem efter judon, hann titta en stund :) Barnen duschade, fikade och gjorde läxor. Sen kollade vi på Biggest Looser sverige.

Ja, och sen var ju klockan 21 och dags för mig att åka till jobbet.

Tomas och jag har dessutom lagt ordning en budget, hård, som vi ska följa nu. Kommer kunna spara massor. Till vårat hus!! Nu längtar vi såååååå!


Lite bilder på gullRocco och världens finasta barn!! Från Roccos första vecka hos oss :love:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback