Ledig fredag!

I dag är vi lediga tillsammans.

Har varit en mysig dag. Tar det lite kortfattat nu bara, sen ska jag tillbaka till soffan och kolla på 24 :D

var på hundpromenad, var riktigt kul, som vanligt. Hundarna leker som galna och vi människor pratar, skrattar och har trevligt.

Sen var jag hem en sväng, Viggo och kompis F tog bussen hem så dom var hemma redan. Dom bygger en koja i skogen, dom är klara med golvet och den är i ett träd en bit ovanför marken, så duktiga :)

Senare åkte jag till Norrtälje och köpte judodräkter till Viggo och William, handlade hem lite godis till Viggo och F och sen åkte jag och min syster ut till mamma och fikade. Rocco var med såklart :)

Kom hem på kvällen, ungarna lekte för fullt. La sig efter 23 någon gång, frivilligt. Men dom hade smugit med sig ficklampor och så i sängarna så dom hade väl något bus uttänkt men dom var nog trötta för dom sov inom 15 minuter, hihi.

Tomas och jag har mest legat i soffan och kramats till 24 med prat och myspauser. Nu ska vi ta en varm macka, jag har knappt ätit i dag, tog en svampmacka till sen lunch iofs, hihi, lite sent att äta nu, men med min dygnsrytm så är det som vanligt, hehe. 

Men nu vänner, sov gott! Ska titta på ett till avsnitt av 24 sen är det sovdags för mig. 
I morgon ska Viggo och Rocco till min syster Jojjan och spendera dagen och natten medans Tomas och jag går på bio och sen myser över en öl eller fem ;)

Puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback