Mamma + Viggo dag <3

Har lovat Viggo att vi skulle hitta på något roligt den här veckan. Har har ju lite tråkigt i bland när William och My är hos sin mamma.
Nu har han lekt med kompisar rätt konstant varje dag sen dom åkte iofs, men ändå.

Hur som helst. Vi åkte in till Uppsala, strosade runt lite på Ikea och åt mat och fikade där. Sen gick vi och handlade innegympa skor som han behöver och så handlade jag ett par skor till mig också :D Är skitnöjd!!

Sem gick vi på bio.

Den här, var riktigt skojig, skrattade :D



Outfitzen när vi åkte. Är förresten grymt förkyld, jag som aldrig är sjuk :S Orkade egentligen inte med några äventyr i dag, men jag hade lovat.



På Ikea :)



Mina nya skor :D



Viggos nya gympaskor



Han var så glad och tyckte det var jätteroligt, jag hade jätteroligt också :)
Riktigt mysig dag.

Är faktiskt väldigt skoj att ta ett barn i taget och göra en sådan här grej, lite mer harmoniskt och man umgås på ett annat sätt än om man har alla tre med sig på samma gång :) Vissa saker är ju mer lämpade och roligare att göra allihopa tillsammans, men gå å fika, shoppa och mysa är roligare två och två tycker jag.  För det mesta :)

Ska göra det lite oftare med barnen iaf, en och en tid. Glöms bort, men det är väl för att man har så mycket ändå, tycker jämt man har fullt upp och svårt att hinna med allt som ska göras!


Var förresten på hundpromenaden på dan med Rocco i regnet. Han hade sitt nya regntäcke på sig och det kom väl till pass kan jag säga och satt jättefint. För min egen del så var promenad i regn en dålig ide med tanke på min exploderande förkylning. Tog lång tid innan jag var uppvärmd efter det kan jag säga.
Men vad göra, vovve vill ju ut och leka.
I morgon bitti ska vi till Tessan och gå ut med hennes voffar. Roligt och hoppas på bättre väder och att jag är lite piggare!

Kram på er!
Postat av: venessa

va mysigt!:)

tror åxå att d e viktigt me egen tid med var o en av barnen. så man kan skapa en närmare relation till dom och att dom får uppmärksamheten dom behöver. Du e en riktigt grym mamma!

Dom alla 3 är så lyckligt lottade som har dig o tomas!



yes behöver lite ledig jag!heheh:)

men nu får jag d!

vore super skoj att ses!

Jobbar bara fre o lördag nästa vecka, så hör av dig när du har tid över för en fika eller så.



Ha d gott så länge o hälsa familjen:)

puss

2010-10-20 @ 00:51:45
URL: http://venessanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback