Nej då

jag har inte dött. Bara tappat lite bloggsug! Men nu kommer det nog tillbaka.

Har haft en toppenvecka med barnen, först marknad, sen var vi på sydpolens äventyrsbad, jag ställde ut Rocco, han fick skitfin kritik, blev birvalp med konkurrans och fick hp.

Har anmält till två till utställningar i år.
Sen fick My ta hand om Rocco själv, hon tog med honom till en kompis som också har en mellanpudel, jag kollade med kompisens mamma att det var okej och det var det. Så dom hade jätteskoj :) My var så duktig med honom.

Sen har dom haft karate och judo som vanligt. Alla har äntligen sina dräkter :)
Viggo har lekt mycket med Filip och jag och Filips mamma har umgåtts mycket med hundarna. Väldigt trevligt att ha sällskap när man är ute och promenerar.
Vi samåkte till utställningen dessutom, sen kom mamma och Anitah dit, sen ställde min kusin och hans sambo deras mops Brasse.
Dessutom så var det ett par till från 'hundpromenaden' där.


I går så var Rocco och jag ut i skogen och letade svamp. Vi hittade en hel Ica påse!! Så på eftermiddagen så bakade jag baguetter och lagade svampsoppa. Mums!!

Lite bilder.... Sen bloggar jag kanske vidare i kväll.... Har jobbat natt och ska försöka sova.



Postat av: Kerstin

Åh, vilka mysiga bilder på Rocco <3

2010-10-15 @ 10:23:31
URL: http://www.kerstinspudlar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback