Nu så

är vi förberedda inför utställningen.
Rocco är badad och klippt. Dock klippte jag inte tassarna. Dom är klippta för ett par veckor sen, så dom är ju inte lurviga. Han var så trött och jag med. 

Nu ligger han utslagen på sin filt.

Ska snart gå och lägga mig :) Är trött och det är skönt! Då är jag pigg i morgon, behöver inte gå upp skittidigt heller, det börjar nio men det är inte jag förrän ca 12.30. Så vi kan chilla ;)

Tessan ska åka med :D Så sällskap får jag. Sen är min kusin där med sin sambo och deras superhärliga Mops Brasse :love:


Godnatt på er.


puss
Postat av: Kersti Bums och Roxo

Men hur gick det på utställningen? Jättenyfikna är vi! Hälsningar från oss i Uppsala

2010-11-02 @ 22:41:08
URL: http://www.123minsida.se/Bumspojken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback