Promenad

Gick upp 11.30, lite för tidigt när man har jobbat och sen ska jobba natt igen, men det är så tråkigt att sova ändå!!
Tomas hade möte hela dagen så jag och Rocco tog bussen in till Rimbo.
Mötte Tessan och hennes mamma + hundar och gick en promenad. Alltid roligt.

Buffy höglöper, Rocco tycker det är lite spännande, men han vet inte riktigt alls än, men jag ser att det kryper lite i instinkten ändå. Han kan hoppa upp och jucka till lite, men säger jag till då så hoppar han ner och leker vidare som ingenting. hihi.

Sen gick vi och mötte killarna efter skolan, sluskig som jag var, haha, tänkte när jag gick upp i morse, undrar om jag kan gå ut så här??? Pyjamasbyxor, stövlar, fleecetröja och min klubbjacka. Och visst gick det, men snyggt var det knappast, haha.

Viggo och Filip skulle leka ett tag så vi gick alla hem till dom, jag tog en kaffe med Tessan sen hämtade Tomas mig efter sitt möte, ca 14.15. Vi åkte hem, Viggo fick stanna ett tag.
Fick ett sms från Tessan nu, dom skulle åka i väg om en timme så då erbjöd dom sig att köra hem Viggo, snällt :D Är lite seg så det tog jag väldigt tacksamt emot!

Jag håller på att rensa lite svamp, resten som jag inte gjorde i går. Bittan var förbi här så jag skickade med henne en del svamp också, men har mycket kvar.
Ska göra svampstuvning och ha i baguette till middag, dom bakade jag ju i går. Viggo älskar baguetter med sallad, tomat, paprika och så i, så det kan bli fredags middag i dag :) Åt ju förhoppningsvis en stadig och bra lunch i skolan i dag :)

Sen ska ju jag jobba. Trist, men jobbar med Berit, hon och jag har roligt ändå, hon har ju kennel så vi har ju gemensamma intressen och alltid saker att prata om.
Dessutom så spelar jag lite DS nu, har klarat Pokemon HeartGold så nu håller jag på med Pokemon Platinum. Brukar låna Viggos när jag jobbar natt, han ska ju ändå sova då :) I kväll är han väl iofs uppe sent, så får väl se om han vill ha det då eller.

Sen jobbar jag lördag natt med.
På söndag är vi båda lediga, tänkte göra en mysig middag och ta ett glas vin på kvällen :) Sen har jag lovat Viggo att vi ska göra något tillsammans, men tar det efter skolan en dag när han slutar tidigt. Måndag kanske.
Får se.....

Nu ska jag rensa vidare.

puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback