Shoppingsugen!

Ja.... Nu ropar shoppingsuget.

Och jag som absolut inte ska handla!

Det som jag känner att jag behöver är nog lite brun utan sol... och lite nytt smink. Men alltså det får vänta lite!
Jag måste ju kunna bevisa för mig själv att jag klarar mig utan shopping litegranna iaf!
Hur som helst, är ju inga kostsamma saker iaf, men nu när jag har budgeterat för sådana utgifter så finns det inte mycket utrymme alls för sådant.
Som sagt, valpkursen ska betalas i morgon med dom pengarna. Och sen vill jag ju ha lite över för att tex gå på någon fika och så, haha, man kan ju inte snåla hur mycket som helst!!

Men, allt jag och Tomas drömmer om nu är ett hus, och vi har det i sikte. Det lockar mer, tusenfalt mer än min ströshopping. Gäller bara att hålla på impulserna.


Sen min viktminskning. 1 kg i veckan ska jag gå ner. Har jag bestämt. Iaf första månaden. Sen så får jag se.
Men nu fungerade ju inte den där jävla vågen. Men som sagt, byter den på fredag. Så hoppas jag att jag får en fungerande då rå.

Förresten så går det utmärkt att sluta röka. Så lätt och bra! Är väldigt glad över det :)

puss...
Postat av: Lie

Vad duktig du är då, men inte behöver väl du gå ner i vikt??



Vad gott med keso och pannkakor var ett tag sedan:)

Självklart får du länka mig, får jag länka dig? Hur många läsare har du ungefär om dagen? :)

2010-10-28 @ 03:36:32
URL: http://Nathil.sajberhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback