Sista natten på jobbet :D

Sen leeeeeeedig!!

Förutom på måndag och tisdag som jag ska på validering. Alltså det kommer vara lite segt.
Måndag 8-16 och sen tisdag 8-13 och efter det möte med chefen klockan 14.

Två heldagar med andra ord.... Jag är ju nattmänniska, vill ha mina valideringar och möten på natten :P

Kom iaf i väg att storhandla i dag! Köpte dessutom en personvåg, på Rusta. Tror ni den fungerade?? Nej, när jag kom hem och skulle testa den så såg man bara hälften av siffrorna i det digitala fönstret.
Men alltså jävla skiiiit! Jag fattar ju att kvaliten inte är på topp på Rusta saker, men det kan väl för i helvete inte vara trasigt innan man ens hunnit testa skiten!! GRR!

Som tur är så ska jag in och fika med Bästa Lina på fredag, så då kan jag byta den då rå. Skit Rusta!


Ja... annars i dag har det väl inte hänt så mycket. Jag har ju sovit en del sen på eftermiddagen. Viggo och William hade kompis med sig hem från skolan. Sen på kvällen var vi med My på karate. Hon är sååååå duktig! Dröjer inte länge tror jag tills hon har nästa bälte, det gula!

Hann tyvärr inte titta så mycket, all handling och sovning har gjort att Rocco har blivit åtsidosatt så vi tog en skön promenad medans karaten var, Tomas var med också.
Så i kväll ska nog Rocco sova gott.

I morgon så ska vi på hundpromenad, eller ev gå med Tessan och hennes voffar, får se lite hur det blir. Sen på kvällen är det första gången på valpkursen. Dock så skulle vi träffas utan hund då.

En sak bara, hoppas jag inte går i onödan. Men jag antar att dom kan träna utifrån den nivå man är på?
Jag vet ju inte riktigt hur det går till på valpkurs. Men Rocco funkar ju väldigt bra i grundsaker och vardagsliv, som inkallning och annat bas! Men som sagt, dom är nog lite flexibla.
Dessutom är det nog bra att komma i gång och träna på klubben och hänga med lite om man säger så :)

Ska bli riktigt skoj iaf!

Men nu vänner, ska jag se om det finns någon nytta att göra här.


puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback