Color up your life

Jodå, fråga Rocco hur man gör!

Blev förskräckt en dag när det var röda bitar i hans bajs (uiii jag vet) men inser att det är som bitar av något och iaf inte blod.
Funderar på det litegrann.

Dagen efter så är det gröna bitar :bigeyes: då tänker jag tillbaka och minns ju att han faktiskt låg och åt på en grön krita dagen innan! Så jaha!!! Den lille skiten! 
Snor barnens kritor och äter upp dom :O

Viggo har precis dragit till skolan, jag och Rocco ligger på soffan. Han ska snart duscha och fönas, sen ska vi till uppfödaren och klippas klockan 13. Sen i kväll ska jag och min syster till Thuns :D Och barnen också om dom vill :) Och det tror jag nog. 



Ringträning

I går ja... Rocco var superbusig och väntade på att jag skulle släppa honom lös så han fick leka med dom andra hundarna! Men stundvis sprang han väldigt fint och jag fick tips hur jag kan ställa upp honom. Tränar vidare i dag, snart. Han ska få ta en liten förmiddagslur bara. Sen bär det av i morgon, till Tierp för att ställa ut och sen på söndag i Täby.

Blir bra att ställa ut två dagar i rad, han är så energisk ;) Min lille älskling.

Efter ringträningen så köpte jag lammvom till honom som han fick äta på vägen hem, till oss människor köpte jag Max :D Inte visste jag att dom hade det i Arninge! Gött.
Hörs senare.... Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback