Frukost

Jag, Viggo och My åkte till affären på eftermiddagen, då frågade jag vad dom vill ha till frukost egentligen, tycker dom har ätit så dåligt med frukost på sistonde. Nybakat bröd säger dom då :P Haha. Jaha, va jobbigt då ;)

Vi gjorde pyttipanna till middag, sen på kvällen bakade jag det där brödet då och dom fick det + varm choklad med grädde, det blev poppis :D

Nu sitter jag på jobbet... Ska kolla lite saker på datorn, är väldigt lugnt här nu och lite att göra.
Hittade ett par fakeuggs som jag bara måste ha!!!

Så dom här har jag beställt.



:love:

Nu ska jag egentligen inte shoppa en massa, men jag får skylla på min vän venessa som hade länkat till have2have i sitt inlägg så jag var tvungen och titta in där, och så dök dom här underbara skorna upp!! :O

Sen ska jag beställa ett par fodrade converse som jag tittat ut, love mina converse, men dom är både kalla och trasiga ;( Ska beställa nya ofodrade till våren också, och ett par till My då hon önskar sig ett par väldigt högt och det är ju bara dom bästa skorna som finns!!


Om ett par timmar slutar jag att jobba, då ska jag hem, göra ordning barnen för skola, pyssla om hund och sen sova!! Sen skulle Viggo och My hem till varsin kompis efter skolan, frågade William om han inte ville ringa någon men han ville inte, gillar att vara hemma och mysa :)

Sen har killarna fotboll i morgon och My har karate. Sen jobbar jag en sista natt sen ledig en vecka! Tjohej! :D

Postat av: venessa

hahaha!:)sorry vännen!

Men dom va suuuper grymma ju!

Nice att du e ledig snart så kan vi träffas!

ha d så gott så länge!

massa kramar

2010-09-15 @ 23:14:23
URL: http://venessanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback