I morgon (skrev det i morse klockan 4, men missade att lägga ut det ;) )

eller i dag kan man säga, klockan är ju över 4 på morgonen ;) Men då iaf, då kommer det lite bilder och updates.


Har inte hänt så mycket direkt, i fredags var jag, Viggo och Rocco ute och plockade svamp. Vi hittade en (1) svamp. Ingen svampsoppa på det direkt ;)

I går, lördags så lekte Viggo med kompis hela dagen, Tomas och jag åkte in till Rimbo och tog en skön promenad med hunden innan vi hämtade Viggo sen.

Bakade en tigerkaka till dom innan jag åkte till jobbet. Så nu sitter jag här!
I morgon ska Viggo leka med kompis F för tredje dagen i rad, jag ska åka och titta på hundutställning på Tolvmansgården, tyvärr får inte Rocco följa med, man måste vara fyra månader gammal för att vistas på utställningsområdet :( Visste inte det, så hade räknat med att tagit med honom så han fick känna på atmosfären ;)
Men inte mycket att göra åt, jag åker dit iaf, vill kolla en gång innan det är dags för oss! Om jag orkar, åker dit 10, hehe, och så har man jobbat hela natten. Men men, sån är jag, sova får man alltid tid för på något vis så småningom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback