Lustigt... :)

I dag på utställningen så träffade jag och My hennes moster Heli , kusin Saga och pekkas tjej Anna. Hon blev såklart jätteglad och vi var väldigt förvånade!

Anna sa, Åker ni till Tierp utan att ringa??

Ja, dumt kanske, hihi Så roligt att My fick träffa Saga. Lite senare under utställningen så frågade Heli om det var ok att My följde med dom hem och sov där. My ville ju såklart jättegärna det, hon skulle ju till sin mamma efter utställningen så jag sa ju det till Heli men hon hade redan pratat med henne och det var ok :)

My och Saga blev väldigt glada. 

Eftersom Rocco skulle vara med i BIS finalen så blev det mycket väntan, sa att dom självklart inte behövde vänta på mig utan kunde åka när dom tyckte att dom var  klara.

När Anna ställt ut sin hund Cid så var det fortfarande lite väntetid för mig, så jag stannade och dom åkte en liten stund innan :)


När jag kom hem vid 15 så sprang William fram till mig i dörren och frågade om inte han kunde få stanna hos oss till måndag (skulle ju till sin mamma i dag) och jag sa självklart så får du det, men du får ringa mamma och fråga.

Dom hade haft så rooooligt i dag så dom ville leka vidare. Dom hade byggt en koja under köksbordet med filtar, täcken och kuddar. Sen lekte dom att dom åkte till legoland, då gick dom och byggde lego, skitfina saker hade dom byggt. Sen lekte dom att dom åkte till Heron City, då gick dom och spelade Wii. Gullungar.

Så dom skulle leka vidare i morgon. Det var ju tänkt att Viggo skulle med mig på utställningen men eftersom dom har sällskap av varandra och har så kul så kan dom ju vara hemma då :) 

Tomas är ju hemma, men han är mitt i jobbhelg så han sover ju. Så dom måste ju klara sig liiiite själva. Men dom hade varit såååå duktiga i dag. Är väldigt stolt och glad över det <3




My visade Rocco i barn med hund. Rocco var helvild och skötte sig faktiskt inte alls! My var skitduktig, flera runt om berömde henne dessutom. Men tror tyvärr inte att hon kände sig så bra :( Men jag hoppas hon förstod hur duktig hon var.

Jag vann ju en hundkalender och så, den ska hon få istället. Hon vann ju typiskt nog en stoooor godispåse och hon och hennes mamma har kommit överrens om ett godisförbud, ni vet, My håller upp med godis ett halvår (har för mig att det var det) och så får hon pengar om hon klarar det :) Men hon får väl ge godiset till någon annan eller så då.

Kollar på film och segar i soffan... I morgon är det utställning i Täby!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback