Svårt att sova..

My kom upp för ett tag sen, hon var så nervös för utställningen i morgon så hon inte kunde somna.
Men jag sa till henne att hon får titta först, så anmäler vi henne, så får hon titta lite till, jag kommer ställa honom innan och vill hon inte sen så stryker vi henne bara! Så kan hon ställa nästa gång, ingen press! Det ska ju vara roligt :)

Men jag hoppas såklart att hon ställer honom, han är ju bara valp och det ser ju domarna och så hoppas jag ju såklart att det går bra för henne, hon skulle bli så lycklig. Och det finns inget bättre än barn som strålar av lycka :D

Hur som helst så kommer vi ha en mysig dag i morgon, har tagit fram varma kläder, kommer finnas fika där och vi ska ta det lugnt! Titta på hundar och ha rooooligt! 

Men jag är såklart också lite nervös ;) 

Godnatt på er, ska försöka sova om en stund, börjar bli dags. Måste gå upp senast 6! My kan ligga lite längre, hon behöver i princip bara klä sig och sätta sig i bilen. Äter frukost på vägen eller när vi kommer fram, beror på när vi är sugna.
puss på er och håll tummarna i morgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback