Dagens


Dagens 'har gjort'


Morgon med William, han kollade mest på film och slappade. Jag gick en promenad med Rocco. Tränade lite 'fot' och 'stanna' fast jag gick vidare. Mycket duktig. När han har fokus och är motiverad så är han sååååå underbar att jobba med och det är han för det mesta :)

Sen hem och duscha och så, pratade lite med Willima om ditt och datt, sen var jag tvungen att ta bussen till Rimbo för att gå på ett möte.
William var kvar hemma med Rocco och skulle gå ut med honom på kissning sen :) Tomas var ju hemma men sov, har jobbat natt ju.

Var på möte till 16.45, gick sen till Mekonomen och löste ut bilen och fick köra den hem, sen direkt och hämtade hundmat.

Sen hem till middag. William hade önskat sig ungspannkaka med drottningsylt, just den sylten har han tjatat om att vi ska köpa men jag har glömt det varje gång typ, men häromdagen lyckades Tomas komma ihåg det. Så i dag åt han det och var mycket mycket nöjd.

Sen har dom kollat lite på tv och lekt. William som älskar sitt ds har inte rört det sen han kom hit, dom har haft så roligt. Kul att dom gör annat än att bara spela!! 

Dom la sig klockan 20.30 och har läst en stund. Nu har alla tre somnat.



Yeay, hittade en återfärsäljare till hundfodret jag matar Rocco med i Rånäs :D :D
Vom og Hundemat, är så himla superbra, köpte även kycklingdelar, sen malda kycklingdelar i korv och korvar med ren vom som hon sa är jättebra om dom har diarre eller så. Dessutom smakar det supermums, så om dom inte vill äta av någon anledning så kan man ge det. Perfekt :) Bra att ha hemma ju.


Har varit i stallet på kvällen, My och Viggo var med. William har varit hemma från skolan i dag, hade ont i huvudet i morse och var väldigt trött, så han fick vara hemma. Men i kväll har han verkat jättepigg så blir väl skola i morgon.

Är fotbollsavslutning i morgon, han ville gärna gå på den, kom inte iväg på fotboll förra veckan när han var hos sin mor och inte judon heller, så nu vill han verkligen. Föräldrarna ska möta barnen så jag får väl ställa upp, även om jag genuint ogillar fotboll att spela, men killarna vill såååå gärna att jag ska vara med, så det är bara att ställa upp!! 

Sen har My karate på kvällen och nu har jag lovat att kolla på hela! Har kollat bitvis, har haft så mycket att göra, skulle ha kollat sist men vi hade ju problem med bil osv så det gick bara inte. Men imorgon, då ska jag kolla! Nu har hon dräkt också! Måste sy upp den lite, men måste be Lena göra det eller om jag gör det där, för måste ha en maskin, orka sy för hand, måste lägga upp både ärmar och ben lite nämligen.






Jag har hyrt en film, ska kolla på den nu. Har dessutom tänkt lägga in bilder men orkar inte nu, får bli senare eller i morgon.


Puss på er!!! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback