Äntligen helg!

Jiho! Helg!

Väntar på att klockan ska bli liiiiite mer. Ska åka och köpa hundmat klockan 11, sen åker vi hem till mamma och hälsar på Colin :D Hundmaten är inget annat än Vom og Hundemat som mamma ska mata sin hund med. Underbara Colin. Och den maten, rekomenderar jag varmt. Själv BARFar jag ju, men i VoH är det bara kött och vitaminer, inget skit som säd och potatis osv osv som finns i annat foder. Hundarna älskar det dessutom.

Ja det stämmer, min mor och far har fått köpa Roccos kullbror, Colin som åter har blivit till salu.
Han är likadan som Rocco och helt underbar. Dom är såååå glada <3
I dag ska vi dit och hälsa på, så Rocco och Colin får leka :)

Var upp vid 8 i morse. Rocco var ut på egen hand och kissade. Sen blev det frukost för honom. En combo av vom och köttben. En rejäl portion, han verkade hungrig, då är de bara att passa på och dessutom har vi en del att stå i i dag.
Efter att vi människor fått i oss frukost så gav sig Rocco och jag ut på promenad. Gick till en äng som ligger en bit härifrån.
Han blev lite störd av all viltkänning, låt älgbajs och liknande överallt. Trots detta så gjorde han allt perfekt! Perfekt efter sin förmåga iaf ;) Läggande och stående under gång som vi har trasslat så med satt perfekt! Fotpositionen var helt ok! Nu raskade han på! Dock liiiite ut fokus under svängarna och så, men rättade sig snabbt. Jag var hur som helst väldigt nöjd. 

Vi lekte mycket och avslutade efter bara 10 minuter. Då sprang vi runt ängen och hoppade diken och jagade fleeceflätan ;) Vad gör man inte för att roa en fyrbent. Tur att ingen så mig ;)

Snart åker vi som sagt till mor. Sen ska vi ut en sväng till Vätö och träffa farmor :)


Har lite bilder från tidigare... :)

Rocco och kompis Lilla Tyra
På Vätö förra veckan




Kanske hörs i kväll! 

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback