Nattjobb...

i bland betyder det att jag bloggar mer... när jag jobbar :) Men i bland inte.

Hade tänkt att lägga in lite bilder och så från helgen och berätta lite mer vad som hänt. Men nu blev det inte så och jag orkar inte nu, slutar ju snart :)

Hem och väcka barnen och äta frukost med dom. Det är mysigt.
Dom bästa morgonarna är när jag jobbat nästan :) Är så pigg när jag kommer hem, så det är bara så himla mysigt att göra ordning dom till skolan. Annars är jag så morgontrött, när jag är ledig, så då är det halvt i dimma som man hjälper dom.

Rocco och jag har tränat vidare, men inte så mycket som jag tänkt. Har varit mycket annat för honom och då har han blivit trött.
Men i eftermiddag när vi sovit ut så tänkte jag träna lite på tomten.
Dock så går det bättre med fotpositionen och läggandet under gång gick klockrent i går, men det behöver inte betyda att det fortsätter att göra det, hihi.

Eftersom jag aldrig ens har tittat på lydnadsprov (förutom på youtube) så har jag inga direkta mål med provet på söndag, mer än att göra mitt bästa, lära och delta. Efter söndag dock, när jag har liiiiite mera koll så kommer jag sätta ett rimligt mål för dom resterande tävlingarna :)

Är det helt omöjligt att sikta på ett LP1 i sommar?

Känner mig dålig i bland, men jag måste säga att jag är ganska stolt ändå över det Rocco och jag åstakommit. Det är ändå trots allt min första hund, och vi har prioriterat promenader och bus med kompisarna framför träning mest hela tiden ;D Nu försöker vi oss på en kombo, eftersom när vi väl kommer i gång så har vi jävligt kul under träningen! :)


 Nu snart hemgång.


Puss på er så ska jag försöka få in lite bilder senare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback