Åhhh :-)

Vilken sköööööön kväll <3

Jag var i väg på eftermiddagen med killarna till fotbollen och medans dom spelade så gick Tessan och jag en promenad med hundarna. Var länge sen vi träffades nu känns det som!! Så himla roligt att ses igen nu, har saknat henne <3

Sen åkte grabbarna och jag till affären och handlade lite snabbt, sen hem!
Pojkarna hoppade i duschen och sen bänkade hela familjen sig i soffan för första avsnittet av Robinson :-D Fikade och tittade på det, roooooligt. Det ska vi följa.

Sen vis 21 la sig William, en kvart senare Viggo. Sen skulle My ha gått och sovit 21.30 men det var ju Hollywood fruarna på tv och hon ville så gärna se klart, vilket jag har stoooooooor förståelse för, det är ju bara vääääärldens bästa program ;D

I reklampauserna så har jag bakat tårtbotten och gjort fyllning och så har vi hunnit med att måla naglarna ;-)

Håller fortfarande på med tårtan, men nu står botten för att svalna och fyllningen med. My la sig 22 och har somnat. 
Thomas jobbar ju så vi går upp innan han kommer hem i morgon och överraskar honom med tårta och present :-D

Nu ska jag fortsätta med mitt stök :) Ska ta kort på tårtan sen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback