Crazy Fresh Carnival :D

Yupp! I was there :)

I går styrde vi kosan mot Bäcklösen, jag, Thomas, Davis och Jens. 
Vi hade kul redan i bilen och snacka om kul när vi kom fram :-D

Byggde upp tält till 'små'killarna ;) Thomas och jag bäddade med madrass i bilen på ett enskilt fält ;D

Sen var festen i gång! Levande musik och välrdens skönaste folk. Och så glömde jag kameran, såklart!!
Festade hela natten och slocknade i bilen senare.

Sen var ju jag tvungen att åka hem på lördagen, först och främst för att jag skulle jobba, men sen ska jag på dop på söndag kl 11.30, vilket gjorde det omöjligt att stanna även om jag kunnat få ledigt. 
Det hade betytt att jag varit tvungen att köra hem före 10 söndag morgon och det i sin tur hade betytt att jag hade varit tvungen att vara i princip nykter, och det mina vänner är rätt tråkigt på carnival!

Nej, Jens och David skulle stanna en dag till och vi övertalade Thomas att stanna också, som var lite för bakis för att vara sugen på det just d¨;) Men jag lovade att hämta dom dagen efter så tillslut så stannade han. Jag ska ju ändå jobba, så han hade ju bara suttit hemma och glott själv, lika bra att passa på när man är barnledig och allt :)
Viggo skulle ju på övernattningsparty hos en kompis och My och William är ju hos sin mamma.

Så nu är jag på jobbet.
I morgon måste jag stiga upp klockan 10.30 och hämta Viggo, sen sticker vi på dop :) 
Min älskade älskade Sofies son är det som blir döpt, Devin. <3 så himla söt bebis <3

Ska komma ihåg kameran i morgon!

Sen efter det så blir det ännu en tripp till Bäcklösen då för att hämta upp tre bakfulla men förhoppningsvis glada grabbar :)

Sen i morgon så blir det über mys kväll! Saknar Thomas redan ;-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback