Godmorgon och Godnatt

Snart åker jag hem och sover.

Herregud så täppt i näsan jag är, glömde min nässpray hemma, dåligt!! Ska bli helt juvligt att komma och till den och kunna andas igen :-D

Har dock fått rethosta, hoppas den inte är allt för envis så jag får sova. Hua, länge sen jag var så här förkyld!

Har skrivit ut några härliga recept som jag ska baka :D Men kanske blir när jag är ledig sen, är inte lika roligt när man jobbar och så, eller ja, man hinner knappt. Killarna har ju fotboll och sådär i eftermiddag så kan bli knepigt då :) Sen som sagt, jag måste sova. Får se hur det går! 

Foto: TV4Foto: TV4Foto: TV4
Ser gott ut va??? :D Sen återstår det att se om dom ser lika goda ut när jag gjort dom ;D 

Hihi.

Nu måste jag plocka ihop datorn. Ska bli grymt skönt att komma hem!!


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback