Kväll...

Snabbt inlägg.... 

Killarna var asgrymma på fotbollsmatchen, så roligt att se <3

Hämtade ut stövlarna, Viggos passade :D
Sen har vi myst med lite grönsaker och dipp innan det var dags för honom att sova.
Thomas och jag ska nu sätta på lite avsnitt av True Blood, love it! :D



I morgon har jag agility träning på Knivsta :D Yeaj, ska bli skoj att komma i gång igen, har verkligen legat på latsidan med träningen nu.

Nu åter till soffan och sambon.


Just, sen är jag lyckats ordnat ledigt på fredag, då blir det fest i Bäcklösen :D Tjohej! Kan nog inte vara kvar lördagen, för lille Devisn, Sofies och Johans son döps på söndag vid lunchtid... Så blir lite jobbigt att komma hem tills dess, men jag får se! Ska kolla lite saker, det betyder ju liksom att jag måste vara ledig lördag också för det första... men vi får se :) 
Skulle va dödsskoj.


Natti på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback