Middags fix..

Håller på med middagen.

Fast ska inte äta en på ett tag, men ska förbereda det som går :) 

Allt är så lugnt och skönt. ska dra på lite musik nu och fortsätta, måste dammsuga, både jag, William och Viggo har lyckats med att spilla massa pärlor på golvet. Har plockat upp det mesta, men ligger lite kvar, dom får dammsugaren ta! 


Är något som jag så gärna vill skriva om.. Men det går liksom inte... För det berör inte bara mig, skriver jag om det så lämnar jag någon annan och det valet vill inte jag göra. 

Jag har tidigare varit lite för outspoken om vissa saker och ting. På den tiden iofs så kom det ut för att man var frustrerad. Nu är allt lugnt, för mig, och allt det har släppt, kan inte känna mig så irriterad längre. Men skulle jag
känna så igen så kommer jag ändå välja att sköta det på annat sätt. 

Sen är det massa annat jag skulle vilja skriva, typ allt som händer mig liksom, skulle lätt kunna skriva mer ingående om mig och Tomas, mer av en del av mitt förflutna, mer om min barndom, mer om mitt sexliv, mer om mitt liv som rebellisk tonåring, mer om dom crazysakerna som jag gjort, som jag lärt mig av förhoppningsvis.

Men! Då lämnar jag ut så mycket av min familj och vänner och det kanske dom inte alls vill. Vissa saker är dessutom direkt olämpliga för barn och defintivt våra barn. 

Det är tråkigt! Skulle gärna skriva om allt.
Särskilt nu.
För nu känner jag att jag är där jag borde vara. I sinnet, livet och i allmänhet. 

Hm, nu snöar jag in på saker, sitter och tänker för mycket förmodligen, åter till middagsbestyren!! Puss!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback