Morgonstund

Viggo har precis gått till skolbussen. Jag var såååå trött när klockan ringde så jag bestämde mig för att lägga mig en stund igen efter att Viggo gått, men nu har jag piggat till. Började fantisera om hur kaffebryggaren puttrar på och det börjar dofta kaffe <3 Så då gick det ju inte att gå och lägga sig, utan nu åker bryggaren på :)

Vågen står på några hekto minus igen ;D Så bra! Det enda jag har varit dålig på är att jag inte kommit iväg till badhuset som jag tänkt två dagar i veckan, får se. Kanske borde åka dit och simma medans Viggo är i skolan... 

För jag hinner nog inte i eftermiddag efter skolan, måste göra middag och sen dra i väg till Knivsta på träning.
Men men, i morgon hinner jag iaf, en dag är bättre än ingen. För helgen ser ut att bli fullproppad med saker att hinna med. 


Annars inga planer för idag. Så egentligen... hela förmiddagen är ledig... Måste kolla öppettiderna på badhuset, dom har inte öppet hela dagarna alls.
Får se hur det blir :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback