Mysigt

Hade jättemysigt i går.

Toast skagen som förrätt, tonfiskstek som varmrätt och sen hade Tomas köpt jättegod glass som efterrätt <3

När han kom hem från affären så hade han den här med sig <3<3 Jag har suktat efter den där krukan, haha, vill ha den på vårat bord ute <3 Såååå fin. Nästa år ska jag ha en smultron eller jordgubbsplanta i den <3


Iaf, när han kom med den så gav han den till mig och sa ' Här är till dig, för att jag älskar dig så mycket'

Naaaaaw!

Sen satt vi uppe till 3-4 på morgonen, drack lilte vin och ett par grogg, lyssnade på musik och pratade. Underbart!

Postat av: Ninnie

Men titta!!! Nu fick du också blomma!! :)

Då blir man glad:)

2011-08-15 @ 16:10:30
URL: http://kulochstrul.se
Postat av: fia

Ja se där, det tar sig :D Längtar tills helgen!

Tur att det inte var den här helgen som var, har varit så sjukt förkyld, men nu ska jag vara bra till helgen :D Vi har fixat barnis förresten :) Så behöver vi inte åka tidigt hem :D

2011-08-15 @ 16:29:38
URL: http://fijjasegna.blogg.se/nya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback