Ny vecka!

Klockan ringde 7 och det var seeeeeeeeegt.
Men men bara att masa sig upp och skicka Viggo till skolan.

Han gick för typ en kvart sen och jag har städat lite, lät allt bara vara i går kväll typ, va så seeeeeeeg :)

Det bästa i dag är att barnen kommer hem :D :D
Så himla mysigt.
Sen har vi fotboll i kväll. Och jag måste åka till Norrtälje eller sthlm och förhoppningsvis hämta upp Viggos väska som han glömde på bussen i fredags.
Så himla dålig service på SL. Ringde direkt när Viggo kom på det, 15 minuter efter han stigit av bussen. Men ingen på SL kunde hjälpa till utan man får snällt ringa hittegodsavdelningen nästföljande vardag och hoppas på det bästa :-/

Vore extremt surt om den är borta :( Han hade sitt terminskort, sin PoPjacka, fotbollsskor + skydd, jultidningen med listan som folk beställt på :-S Sen tröja och lite extra kläder. Blir ingen jättebillig historia. Skolväskan var det också dessutom.
Håll tummarna!! Kommer bli så himla besviken annars :(

Thomas och jag hade så mysigt i går <3 
Men jag drömde mardrömmar i natt, brukar göra det ett par dagar efter baksmälla i bland konstigt nog, men det var ett tag sen faktiskt. Thomas vaknade av det, så jag låg tyst och han höll om mig, för även om man vet att man drömde så är det den där sjukt obehagliga känslan när man vaknar upp ur en sådan dröm. Sen efter en stund, när huvudet klarnade, så somnade jag om igen.
Sen sov jag som en stock hela natten :)

Är seg nu, vi la oss ju rätt sent, men jag vill somna tidigt i kväll, så ska hålla i gång :)
Thomas börjar jobba nu, fyra nätter.

Och i morgon fyller han år :)
Har beställt en dvd som han önskar sig, den är skickad så den ska komma i dag.
Sen har jag en annan överraskning som sagt, det sista med den skulle ordnas i eftermiddag, men nu verkar det bli i morgon på dagen istället, det gör inget, han sover ändå då eftersom  han har jobbat. Så den överraskningen får han på kvällen då bara :)


Sen i kväll är det Robinson :D Det ska barnen och jag följa :D Älskar att ha ngt mysigt tvprogram att titta på tillsammans allihopa, ha ngn att heja på och så :) Klockan 20 börjar det :)



Ska fixa vidare lite nu! Baka lite bröd :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback