Oväntad shoppingtur :D

I dag strax före tolv så kom Mys kompis som kallas 'Melon', hennes mamma lämnade henne hos oss och dom hade sin sööööööta mops, lille Roffe med sig :) Så Rocco och han fick hälsa en stund innan Ms mamma och Roffe åkte hem.

Gjorde ordning lunch till alla barn, spagetti och köttfärssås :) Under tiden jag fixade så fick jag en sms avi! William och Viggos skor hade kommit. Jag beställde dom från Stadium på nätet, så dom skulle skickas till min närmsta Stadium butik, eller ja, den man valde att man ville hämta dom i. Man kunde få dom till ica, men då kostade frakt och jag gillar att shoppa i Uppsala så jag valde det :)

Så då frågade jag killarna om dom ville hänga med mig till Uppsala, hämta skor, shoppa lite och fika, My var ju ändå upptagen med sin kompis :)
Och det ville dom, så efter vi ätit så åkte vi till Uppsala.

Hämtade skorna och dom var jättebra, nåååågot stora tyckte jag, men meningen är ju att man ska kunna ha en socka i sen, och killarna var nöjda och tyckte att dom var jättesköna :)

Sen var det ju massor av rea på Stadium! Helt otroligt!

Så det blev lite shopping!
William som behövde nya foppa hittade ett par på rea och så hittade han ett par andra skor som han tyckte va sååååååå fina, och dom var sjuuuuukt billiga, Kostade 199 från början, sen halva priset på det och sen halva priset på reapriset :-O Så dom kostade 50 spänn, så jag sa att han fick gärna köpa dom om han ville :)

Gröna skorna och dom blå foppa



Sen till han stora stora lycka så hittade vi en keps på rea som han så gääääärna har velat haft, kostar 399 från början, nu nedsatt till 99 :-O Han var såååååå glad!



Sen valde dom ett par varsina badshorts.



köpte en myströja till My, sen ett par vanliga shorts som hon velat ha till gympan, tröjan kostade 40 spänn efter rean och shortsen 50 :-O



Viggo köpte ett par skor också då han har växt ur sina gympadojor



Sen fikade vi på Waynes coffe och efter det åkte vi hem :)
En riktig toppen dag! Killarna var väldigt glada och tyckte att det var jätteroligt, och lagom. Dom tröttnar ju om man springer i allt för mycket affärer. Men i dag var det bara så skoj och mysigt.


Kom hem lagom till middagen och när vi ätit så åkte Mys kompis hem, men då stack alla barnen till grannen istället och lekte. Jag passade på att vila lite inför jobbet. 
Så det är där jag är nu, men jobbar bara två nätter för är ledig på lördag, jobbade ju i måndags istället :)


Puss!
Postat av: Ninnie

Gud va glad man blir av såna fynd!! Kanske skulle ta en sväng till stadium... Kram på dig!

Kräftskiva snart ja!!

2011-08-05 @ 09:19:19
URL: http://kulochstrul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback