Photoshop!

Svårare än jag minns det! Har problem med en sak som  borde va sååå enkelt, kan det vara något fel?
Hmmm..

Nu orkar jag inte mer iaf :)


En sak, fyyy vad vattnet här inne i rimbo smakar illa :( Iaf här på jobbet. Blä! Tänker alltid att jag ska ta med en flaska hemifrån, för jag gillar att dricka vatten, men det här är i det närmaste odrickbart! Kan ju inte vara så här i Rimbo, måste vara något med mitt jobbs vatten alltså, rören är väl 1000 år, men ändå..

Blä!

Iaf, i dag kom jag ihåg vatten hemifrån, för första gången, haha! Och då har jag jobbat här läääänge :)

Nu mina vänner ska jag göra lite nytta.

Såg förresten att det blir bra väder i morgon, håll tummarna för att det blir så, nu när jag ska på fest å allt :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback