Promenad och bak :)

I dag har varit en skön dag. Har fått en hel del gjort, känns alltid bra :)

Bakade lite småkakor, är himla kul att baka kakor, för det går så snabbt och lätt :) lagade dessutom middag samtidigt, Tomas åkte och hämtade killarna medans jag stökade i köket. My skulle äta hos sin kompis.

Blev chokladsnurror och syltkakor. Älskar att spritsa kakor, blir så fint, haha. 



Sen medans killarna var på fotboll så gick jag, Tomas och Rocco en lååång promenad i skogen. Skithärlig runda som tog ca 1½ timme.

Rocco fick till och med bada lite :) För andra gången i dag!



En liten bad/grillplats mitt i skogen... funderar på att promenera hit med barnen någondag och ta med picnic och så. Kan vara roligt med en liten utflykt



Riktigt mysigt :)
Sen åkte vi och hämtade alla barn och åkte hem.
Nu är jag på jobbet, var skyldig Tomas en natt så nu jobbar jag bort den :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback