Har vaknat lite till liv efter te och alvedon.
Men känner mig inte bra :(

Ändå, såklart, så känner jag mig rastlös. Väldigt irriterande då jag tror att det kanske är soffläge som borde gälla i dag.

Har iallafall varit och släppt ut kaninerna, inget av barnen är ju hemma så jag sköter dom då såklart. Dom går ju i en hög utebur på ben nattetid, sen släpper vi ut dom i en beteshage över dagen :) Dom skulle kunna gå i beteshagen dygnet runt sålänge vädret är ok, men känns tryggare att ha dom i den på ben nattetid eftersom det finns så mycket räv här och så. 

Hur som, nu är dom ute och skuttar iaf :) Ska plocka i ordning köket som vi lämnade lite ostädat i går och så ska jag köra en maskin tvätt. Sen ryggläge!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback