Snart hemgång :)

Om en timme är jag på väg hem :)

Längtar sjukt mycket att få krypa ner i sängen hos Thomas <3

Men först ska jag äta frukost tillsammans med Viggo, han ska ha med sig lite extra grejjer för efter skolan ska han ta bussen till sina kusiner i sthlm. Dom möter honom där på Östra Station. Hua så stora barnen blivit alltså!
Men jag måste ladda på hans telefon innan han sticker i väg! Men det kan jag göra lätt via min internet bank. 

Sen i morgon kväll ska han på en födelsedagsfest och sova över hos sin kompis, passar bra eftersom jag ändå jobbar så :) Skoj för honom.

På söndag ska vi ha lite myskväll. Hans nya favorit är morötter med dipp, hehe. Gött! 
Nu ska jag jobba lite. Ha en bra dag nu!

Jag vet inte om jag bloggar något mer i dag nu, för vi åker ju i väg på festival sen när jag vaknat och min mobil är fortfarande trasig så jag har en gammal en, och den går inte att blogga i från :( Dumt!

Ha en rolig fredag, det kommer jag ha :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback