Sol!!

Hade en mysig kväll i går :)

Vaknade sent, ungarna satt och spelade när jag kom upp. Gjorde en brunch igen ;) sen åkte My och jag i väg till hundpromenaden.

Var varmt och skönt att gå, Rocco hade väldigt roligt :)

Åkte till Ica och handlade sen. Ska laga trerätters i kväll, haha. När jag var på Ica fick jag en smsavi, Mys stövlar som jag beställde i går kom :-O Otroligt snabbt.
Hon valde dom själv, superfina! Dock var dom lite små, och hon vill ha en sån där hunter-stövel socka i sen, eller kunna ha när de blir lite kyligare så vi måste byta. Men det var fri retur, retur sedel i kartongen så ska skicka tillbaka och byta i morgon, är ju inte riktigt stövelväder än på ett tag, hihi. 



Beställde ju höst skor som är vattentäta till killarna med. Dom här valde William



Dom här valde Viggo



Hur som helst, i kväll så blir det mys här hemma.
Blir toastskagen till förrätt, men ungarna gillar inte det så mycket så dom får små räkmackor till förrätt. Sen blir det grillad kyckling, sallad med matvete och grillade citroner till middag och sen hemmagjord glass med toblerone och chokladsås till efterrätt.

Mums.

Kom på att jag inte ätit något i dag, hmm, inte konstigt att jag känner mig hungrig!
Ska sätta mig ute igen, ta lite mellis då tror jag. 
Satt där för en stund sen med en god kopp kaffe och pratade med Venessa. Soft. Ska försöka oss på en vinkväll nästa vecka, skön tjej.


Nu ska Tomas åka och bada med My och William, Viggo får tyvärr stanna hemma, han är faktiskt inte riktigt frisk och behöver verkligen ta det lugnt.


Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback