Söndag :-)

Söndag... kom hem sent för vi har stått i Rimboif kiosken och barnen har varit ute och sålt jultidningar :)

i morgon är det skola igen, My och William ska hem till sin mamma då och vara kvar en vecka, ska pröva att ha varannan vecka igen nu, vi har ju haft dom hela tiden förutom vissa helger sen december (förutom ett par veckor i en kort period av varannan vecka för ett par månader sen) så det kommer verkligen bli ovant! Tur att det är skola iaf, för då går tiden fortare för Viggo iallafall :)

Längta kommer vi göra! Men inte så mycket att göra åt! 


Barnen har iaf duschat nu och ätit, ska sova om ett tag, ska bara slappa lite i soffan först. Sen tror jag att jag ska ta mig ett glas vin, om jag känner mig återhämtad.

Förresten, min diet. Jag har gått ner nästan 3 kg :) Bara av att tänka efter lite. Nu gäller det bara att fortsätta, men det går faktiskt lätt :) Skönt.
Nu är jag dessutom typ frisk, så i morgon sätter jag i gång med promenader :)


Sen några bilder från kräftskivan :D Tog fram kameran sent, så vi var rätt druckna om man säger så :-S

Jona och Thomas

Skrattfest som vanliigt ;) Jag, Ninnie och Anna


Jona, Thomas och Andreas :-)



nu till soffan
Postat av: Ninnie

Ja gud va roligt det va!!

Ni e så fina:)

2011-08-22 @ 17:09:56
URL: http://kulochstrul.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback