Strikt

Japp. Nu ska jag gå ner dom där myskilona som jag lagt på mig.

Senaste veckan så har jag räknat kalorier och så, för att ha lite koll hur mycket saker 'kostar' i vikt ;)

Iallafall. Har hållt mig till max 1300 kalorier om dagen, det ska vara bra för viktminskning. 

Tanken med att räkna är mest för att få koll så här i början och tänka efter lite.

Sen har jag ju tänkt att börja jogga lite, går gör jag ju redan med hunden, så nu ska vi jogga ;D Men min förkylning har satt stopp för det just nu, men snart så.

Skulle gärna börja på friskis, men får se om tid finns. Simma kan jag ju göra, vi har ju ett familjebadkort på badhuset, ungarna älskar ju att bada, så det blir ju två flugor i en smäll om man säger så. Kanske ska försöka hinna det två dgr i veckan. Thomas gillar att simma också. 
Hmm.. de kanske man ska göra i morgon, trots förkylningen. Är ju inte såååå jobbigt :) 

Får se hur det går :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback