Thomas födelsedag <3

Thomas fyller år! :) Min älskade sambo. 

Grattis älskling, du betyder mer än vad jag kan uttrycka.



Han jobbade ju inatt, så vi överraskade honom med tårta och present när han kom hem :)

Han blev glad över filmen vi köpt som han önskat sig. Sen så har ju jag planer i dag för hans överraskning, ska i väg efter 10 och göra det slutgiltliga och oåterkalleliga ;) (öhhhh, stavningen där... ja vet inte jag... ;)

Sen när jag kommer hem ska jag genast sätta på köttgrytan så den får puttra i några timmar, det får bli middagen i kväll, med rövin i och annat smaskigt. 

Hans föräldrar och syster är utomlands, så dom firar vi med någon eftermiddag nästa vecka blir det nog. 
Tårtan var väldigt god. Jag smakade en liten bit, men räknar fortfarande kalorier, hehe, fortsätter stadigt att gå ner sakta men säkert :) Försöker att inte överdriva, man måste ju unna sig saker också, men räknandet har gett mig mer koll och mer koll på vad man stoppar i sig, så är inte värre än så :)

Nu ska jag slappa en stund i soffan. Sen väntar dusch och sen ska jag åka i väg. Spännande!
Postat av: Lina

Vaddåvaddåvaddå vad ska ni göra??? ;) Haha varför står det kommentarer OST hahaha

2011-08-30 @ 09:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback