Freeeeeeedag :D

Wii!

Äntligen fredag. Äntligen lediga lite tillsammans. Vi har jobbat väldigt mycket, våra egna pass och sen jobbat extra. Så nu ska det verkligen bli skönt att ta helg!

Visserligen står jag i recepttionen i dag på Friskis och i morgon förmiddag, men det gör inget, är bara skoj.

Är väldigt trött bara, så ska bli skönt att slippa jobba natt ett par dagar, fast jag har varit ledig i två och sovit, men är fortfarande väldigt seg, har sovit rätt mycket på soffan i dag :S Istället för att göra nytta. Men blir så i bland.

Vet att jag skrev tidigare om mina svåra pms, fick en läkartid och har får tabletter att prova att ta under den veckan det är som värst. Vilket jag har gjort denna vecka. Rena drömmen så lugn och nöjd jag har känt mig. Helt otroligt, sådan lättnad. Men, denna trötthet. Har sovit mer än jag varit vaken tror jag. Men hon sa att jag skulle testa ett par perioder, så kanske blir bättre, men jag är hellre trött än överstressad och gråtmild och rentutav galen.*

Kom iallafall ner till banken och betalade in över 8000 kr till ungarnas jultidningar, duktigt sålt :) Hoppas nu att dom får sina premier innan jul. Vore skojigt. Dom längtar som bara den :)

I morgon är det julfest hos Jojjan, ska bli jättekul :D Dessutom kommer Petra och Nina med :love:

Har förresten slarvat rejält med maten men går ändå ner, sakta men säkert. Har ätit mycket godis och chokladpudding, men då har jag istället knappt ätit mat iofs, godis som måltidsersättning funkar mindre bra tillsammans med träning och trötthet. Så nästa vecka är målet att äta bättre och träna mer :)
Men i kväll vill jag nog ha godis till middag :love:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback