Godmorgon :)

Nu har jag jobbat min femte natt och nu ska det bli väääldigt skönt att bli ledig :D

Ska försöka hinna med lite bakning, sen så ska jag på fest på lördag :D
Viggo ville bjuda en kompis på bio, så kanske man kunde hinna med det på söndag, men det får vi se. Ska kolla lite tider och så!

Annars lugn vecka! Håller på för fullt att dela ut jultidningar, i kväll ska vi till dom som köpt i Rånäs och i morgon till Sika. Sen är allt utdelat! Utom till Nina, men henne träffar vi ju snart ändå :)

Perfekt, för då kan jag betala in på fredag så får dom säkert sina premier innan jul! Viggo har valt ett Nintendo 3ds och My en surfplatta :)

Nu ska jag göra lite nytta på jobbet och sen hem till sängen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback