Julklappar :D

Oj oj oj! Nu har man gjort masa julklappsbeställningar i sista minuten :love:

Har beställt till William, Viggo och Thomas. Kan ju tyvärr inte skriva ut vad, så ni får veta sen :)
My är jag redan klar med. Och nu som sagt så är grabbarna klara med, förutom en grej till åt Viggo. Men det ska jag fixa snart, måste in till Arninge och shoppa åt småtjejorna Linn och Emelie och sen åt Tora och Lisa. 
Vet exakt vad jag ska ha så och i vilken affär så det kommer gå toppen bra.
Till Mimmie har jag redan köpt. En skitbra present :D

Sen tror jag att jag börjar bli klar :)

Roooligt!

har haft en superrolig helg, var på julfest hos syster och hade jättekul, åkte hem rätt skapligt dock. Thomas och jag hade haft lite meningsskiljaktigheter minst sagt dan innan, så jag kände att jag måste hem och reda ut allt.
Så det gjorde vi och har varit som nykära sen dess :love: Älskar honom så mycket.

Sen kom My och William hem i dag. William har feber så han har varit hemma från skolan. Var riktigt risig på kvällen :/ Hoppas han mår lite bättre i morgon.
Bakade lussebullar som blev smaskens. Till och med jag smakade ;)

SKa försöka hinna med ett par pass på Friskis den här veckan. Tror jag ska på yoga i morgon innan jobbet, det ända är att jag uppskattar den där slappartimmen i soffan innan jag åker med familjen och den går jag ju mista om då.
Å andra sidan så kommer vi vara lediga mycket i jul och nyår och barnen har lov så massor av mys kommer ju hinnas med :)

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback