Ledig :)

Nu ledig en vecka! 
Så härligt.

Lyckades virka klart projekt Apan i natt. Blev söt. Bild kommer sen!

I går var jag på en sälj utbildning på kvällen i Norrtälje, passade på att inhandla lite smått och gott som jag behövde... En fin kampfisk till jobbets akvarium som jag tagit över driften av, en superfin röd :) Sen lite tyg och sist men inte minst.... Nutrilett ;) Älska måltidsersättning när man har bråttom och ändå vill få i sig något 'bra'.

Sen har jag fått läkartid till på tisdag... Har så otroligt svåra pms, helt omänskligt. Var ju bättre när jag hade p-piller, men nu när jag har spiralen så går det inte. Och jag vill ha spiral. Är så slarvig och missar piller och håller på, funkar inte. Men klarar mig inte utan dom heller? 
Blir så otroligt nedstämd. Thomas sa åt mig att han tyckte jag drog mig undan och så och frågade vad som var fel, då grät jag en timme i sträck :S Kunde inte få fram någonting. Haha, nu när jag inte är inne i pmset så fattar jag inte hur det kan bli så, men just då är det högst verkligt och kan inte kontrollera mig. Det här är ju bara en av alla saker, det är sjukt jobbigt och när jag ringde så verkar det som att jag absolut inte skulle 'skämmas' över att be om hjälp för det här, för det är så för vissa och det går att göra något åt det oftast.
Har så svårt att komma mig för att gå till läkaren, men jag kände att jag orkar inte med det här längre. Jag vill ju vara så där glad som jag är annars :) Så som alla känner mig!

Men just nu är jag inte i pms period, dessutom extra glad för att vara ledig!
Handlade saffran och sådant i går så i dag ska jag nog baka, om jag orkar, annars i helgen :) Härligt!

PUSS på er :)
Postat av: Anonym

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag har ett litet förslag på en grej du kanske skulle kunna skriva om. Hur kontaktar man dig?

2011-12-04 @ 18:10:21
URL: http://www.standbytid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback