Kategori ansvarslös.

Dagen började fint. Fick lite sovmorgon.
William skulle till Naturhistoriska Riksmuseet med skolan och skulle komma tillbaka till rimbo 13.30 så då missar han skolskjutsen så jag skulle hämta honom. Tomas har ju jobbat natt och behöver sova.
Sen ringde deras mamma och ville möta honom istället så då bestämdes det så.

Åkte i väg till Tessan sen när jag kommit upp ur sängen, vi gick på promenad, mötte upp hennes syster Sara och lät hundarna leka.
Hem och fika lite och sen i väg till 'hundpromenaden'.

Kommer tillbaka till Tessan klockan 14 ca och ser att jag har missade samtal från Viggo så jag ringer upp. Då säger han att William ringde honom nyss och hade frågat var jag var, jag skulle ju hämta honom på stationen, han har alltså stått ute i -15 grader och väntat utan att någon kommit, han visste inte att vi bestämt med hans mamma att hon skulle hämta då det blev bestämt efter han gått i väg till skolan.

Jag blir flyförbannad och ringer upp och frågar om hon tänkt möta eller inte, nej hon kunde inte! (Man kan ju meddela någon då!!!) han kan ju inte stå ute och frysa och vänta! Får hon inte tag på mig eller Tomas så får hon se till att pallra sig dit eller ringa farmor eller vem som helst osm kan möta, tur att Viggo fick tag på mig, vem vet hur länge han fått stå där annars :S :S :S

Åkte till stationen, men andan i halsen, tänk om han inte stod kvar där, vad är han då??????
Som tur var stod han där, men en fröken som hade stannat med honom, tur. Så han inte stod och väntade själv iaf :( lilla gubben. Frös som tusan, hade ju stått där i 40 minuter. Fast mamma bara var 15 minuters promenad bort. Rubbat!

Var på riktigt dåligt humör efter, man gör inte så mot ett litet barn, men men, har ventilerat och nu är jag på bra humör igen. Åkte och hämtade My sen när hon slutade, för visste ju inte om hon skulle behaga dyka upp.


I morgon så ska Tessan och jag en sväng till Thuns :D blir skojigt. Ska mest kolla :)

Nu ska jag till soffan och värma mig. Kallt ute och inne!!




pusspuss
Postat av: Therese

Egentligen är det inte värt att lägga energi på såna människor men det går ju inte att låta bli när nån beter sig som en sån jävla idiot! Sitt eget barn...hur ego får man bli.

2011-02-24 @ 09:16:07
URL: http://thereselundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback