Roooligt!!!

I fredags var vi barnlediga, vi åkte till uppsala, shoppade och käkade, mysigt.
Sen åkte vi hem, stora vinglaset kom fram, både vin, grogg och cider hamnade snabbt och lätt i min mage.

Vi blev sugna på att träffa lite folk så jag ringde kära kompis Venessa och frågade vad dom hade för sig, sen åkte vi dit! Tjohej det var kul. Drack lite till och skrattade mycket till.

Åkte hem vid halv 4 tror jag, sen satt vi uppe i ytterligare två timmar hemma. Va lite seg dagen efter när klockan ringde. Men bara att masa sig upp, ner till bussen, hämta barnen och sen åka med dom till stockholm för att gå på kalas. Snacka om att jag ville ställa in, men det hade inte blivit glada miner från kidsen så det var bara att dricka lite vatten och stå ut :D

Är på jobbet nu och 4 nätter framåt.... Skriver ev mer senare, nu ska jag sticka färdigt pulsvärmarna till My <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback